10 comments

  1. ¡¡Prestóme el vídeo!! ¡¡Ta per guapu!! Agora… quédavos na más poner bien el títulu: NUN ye Alaska…

  2. Precioso el video. Se sabe dónde aterrizó? en qué puerto?. Gracias.

  3. Enorme amigo. Se que este video volara lejos. Una pena, si fuera de un americano estaría en todas las portadas de telediarios. Se bien lo que digo.
    Ánimo y gracias por hacer tanto por esta NUESTRA ASTURIAS la de TODOS.

    • Gracias Marcos, me gustaría que llegase lejos, lleva el nombre de Asturias y podría aportarnos mucho que se convirtiese en en vídeo millonario en visitas, pero la satisfacción de su realización no tiene precio.

      Muchas gracias a todos por ver, compartir y disfrutar conmigo de este vídeo

  4. Natalia S, depende de donde sea el que hizo el video, en la zona de Campu Casu dizse NON. Y ye tan valido como el NUN.
    Se puede hacer un elogio sin siempre buscar la critica.
    Me encanta el video.

    • Muchas gracias, Fernan Canella, te quedo perfecto el comentario, si además le añadimos que parte del vídeo esta grabado en Caso precisamente

      • Pues que pena que te ofendiera el mio (respetuosu) comentariu. También dixi que yera per guapu, y eso nun paeció importate muncho…. vaya por dios. Quedástete na más colo otro. Nun pasa nada. Voi explicame:
        Vamos ver, ye un error (y ta contrastao).. Hai variantes del asturianu ´n tolos pueblos, como pasa con tolos idiomes… tamién col castellanu, nun ye lo mismo lo que se fala n´Uvieu que ´n Valladolid, que Sevilla o México, pero tien una gramática l´idioma español non?. En Casu podrá decise, por supuestu, non ye Alaska, pero a la hora de escribilo, ta mal. Entiendo, que la intención yera pone-y títulu n´asturianu non? Bien, pues n´ asturianu, escríbese Nun ye Alaska… porque si pones Non, parez que sí, que ye Alaska… (aunque nun traiga la coma) Y non, nun ye…

        Trátase de aportar, de xunir, de enriquecer, si non, mal vamos…

  5. Y acabo de ver, nel facebook, que te faen la mesma apreciación…. y diste-y a “me gusta”. ¡¡Vaya!! agora la ofendida soy yo!!

    Non. Para nada.
    Prestóme el vídeo. Díxetelo, non?

    • No se a cual y di “me gusta” pero hay que agradecer todos los comentarios, favorables o desfavorables, siempre que no sean ofensivos.

      Prestote Natalia?… Gracies ne !!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *